سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نارنجی پوشان و قطع نوارناکامی ها مقابل شهرداری تبریز

برق جدید فارس در لیگ دسته یک فوتبال رودرروی تیم بحران زده شهرداری تبریز قرار می گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۲۱ و چهارم دور برگشت رقابت های دسته یک فوتبال باشگاههای کشور نارنجی پوشان شیرازی از ساعت ۱۴ روز یکشنبه هشتم بهمن ماه میهمان شهرداری تبریز هستند.

اسماعیل اسماعیلی و بازیکنانش در تیم برق شرایط خوبی را در دور برگشت سپری نمی کنند و در ۳ بازی گذشته حاصل کارشان ۲ تساوی و یک شکست و سقوط ۲ پله ای در جدول بوده است.

نماینده فارس تا پایان هفته ۲۰ با هشت پیروزی ،هشت تساوی ،۴ شکست و ۳۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فجر سپاسی ، در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفته است.

تیم شهرداری تبریز هم که با روی کار آمدن سیروس دین محمدی روند صعودی داشته در دور برگشت به ۲ برد ارزشمند مقابل مس کرمان و شهرداری ماهشهر و یک شکست در بازی با اکسین البرز دست یافته است.

تیم شهرداری تبریز در جدول رقابت ها با ۵ برد، ۵ تساوی ،۱۰ شکست و ۲۰ امتیاز جایگاه ۱۴ جدول مسابقات را در اختیار دارد و نماینده فارس در این هفته کار سختی را پیش رو خواهند داشت.

در هفته ۲۰ برق جدید در مسابقه ای جذاب و پرگل با ۴-۳ نتیجه را مقابل میهمان خود شهرداری ماهشهر واگذار کردند و شهرداری تبریز در البرز با یک گل مغلوب اکسین این شهر شد.

اسماعیل اسماعیلی سرمربی برق در دیدار با شهرداری تبریز ، سیامک کوهنورد کاپیتان خود را بدلیل اخراج در بازی هفته ۲۰ مقابل شهرداری ماهشهر در اختیار نخواهد داشت.

در بازی رفت برق جدید با تک گل حمید نوری موفق به شکست شهرداری تبریز شد.
انتهای پیام/ر

مصاف برق جدید برابر شهرداری تبریز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.