سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش 14 درصدی پیروزهای زیدان

تعداد پیروزی های سرمربی فرانسوی تیم رئال مادرید از ابتدای فصل 2017/2018 با این تیم،در مقایسه با سال های قبل 14 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،از روزی که زین الدین زیدان هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت 2 سال و 22 روز می گذرد و او در این مدت هشت عنوان قهرمانی ،از جمله دو قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا، برای این تیم به ارمغان آورده است.ضمن این که او سال 2017 را به بهترین سال تاریخ رئال تبدیل کرد.
اما حذف رئال از کوپا دل ری به دست لگانس باعث شده زیدان سخت ترین دوران را تجربه کند.


از سوی دیگر شاگردان زیدان در لالیگا نیز 19 امتیاز با صدرنشین رقابت ها یعنی بارسلونا فاصله دارند و حالا فقط لیگ قهرمانان برای آنها باقی مانده که در این رقابت ها هم باید به مصاف تیم قدرتمند پاریسن ژرمن بروند.
حتی زیدان اذعان کرده که اکنون جایگاهش وابسته به این بازی است.

پیش از فصل 2018-2017، زیدان در 65 مسابقه از 88 بازی به پیروزی دست یافته بود، یعنی تقریبا 74 درصد، اما در این فصل او از 36 بازی 22 برد به دست آورده است ،یعنی60 درصد.


برنامه ریزی ضعیف در تابستان ، تردید در مورد تصمیم گیری و ارزیابی نکردن خود، از عوامل ناکامی اخیر رئال است، علاوه بر این، واقعیت این است که زیدان یک تیم ضعیف را در یکی از دو مسابقه اخیرش به میدان فرستاد.

باید دید آیا زیدان می تواند بر بحرانی که در حال وخیم تر شدن است،چیره شود یا خیر؟


انتهای پیام/


درصد پیروزی های زیدان کمتر شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.