سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزنه بردار معترض به اردوی تیم ملی بر می گردد

محمدرضا براری که پیش از رقابت های جهانی از تیم ملی کناره گیری کرده بود یکی از نفرات دعوت شده به مرحله جدید اردوی تیم ملی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا براری، وزنه بردار با تجربه ایران در دسته 105 کیلوگرم که سابقه قهرمانی در آسیا و حضور در المپیک را در کارنامه دارد، پس از عملکرد ضعیفی که در رکوردگیری اردوی بابلسر پیش از حضور در رقابت های جهانی آناهایم داشت توسط بیرانوند سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری از فهرست نفرات اعزامی به رقابت های جهانی خط خورد، همین مسئله باعث شد تا براری از کوره در برود، مصاحبه های تندی را علیه مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری و بیرانوند انجام دهد و همچنین در یک تصمیم احساسی دیگر عنوان کرد که برای همیشه با پولاد سرد خداحافظی می کند.

با اینکه تصور می شد تصمیم براری در خداحافظی از وزنه برداری جدی است اما پس از گذشت مدتی و آرام تر شدن اوضاع او تصمیم به بازگشت گرفت و اکنون هم شنیده می شود محمد حسین برخواه سرمربی جدید وزنه برداری کشورمان که جانشین بیرانوند در این سمت شده در نظر دارد براری را به مرحله جدید اردوهای تیم ملی که از اسفند ماه آغاز می شود دعوت کند.

برهمین اساس برای پیگیری این موضوع به سراغ برخواه رفتیم که او ضمن تائید این خبر اعلام کرد: براری از تصمیمش برای خداحافظی منصرف شده است و طی صحبت هایی که با من داشت اعلام کرد دوباره تصمیم دارد دوباره روی تخته برود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پایان در پاسخ به این سوال که بهداد سلیمی عنوان کرده بود پس از اتفاقات تلخی که در حین برگزاری رقابت های جهانی برایش رخ داد قصدی برای حضور در ورزش ندارد،گفت:خیر طی صحبت های انجام شده میان فدراسیون و بهداد قرار شده او دوباره به وزنه برداری باز گردد.

این در حالی است که براری امسال در رقابت های لیگ وزنه برداری در عضویت هیچ باشگاهی قرار نداشت و این تصمیم از سوی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کمی عجیب به نظر می رسد!

انتهای پیام/

براری در آستانه حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.