سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی؛

ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیش از ۶ هزار نفر از شهروندان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان از ارائه خدمات مشاوره‌ای به ۶ هزار و ۱۲۴ نفر در ۱۰ ماهه اول سال ۹۶ در مراکز مشاوره سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ رضا عامری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه آگاهی دادن به خانواده‌ها راز تحکیم بنیان خانواده است، اظهار داشت: اگر چه خانواده یک نهاد اجتماعی کوچک است، ولی شرط بقای آن ایمان و وجود عشق و محبت در آن است.

این مقام انتظامی، رسالت وجودی مشاوران در مراکز مشاوره و واحد‌های مددکاری اجتماعی کلانتری‌ها را آگاهسازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری، ۶ هزار و ۱۲۴ نفر از خدمات مشاوره، روانشناسی و مددکاری پلیس بهره‌مند شده اند.

سرهنگ عامری با اشاره به اینکه خدمات مشاوره‌ای به ۵۹۶ نفر در مرکز مشاوره آرامش و ۵ هزار و ۵۲۸ نفر نیز در واحد‌های مشاوره و مددکاری کلانتری‌های سطح استان ارائه شده است، خاطر نشان کرد: از تعداد کل پرونده‌هایی که به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های سطح حوزه استحفاظی ارسال شده است ۸۰% این پرونده‌ها منجر به سازش و مصالحه شده است.

وی با اشاره به مصالحه ۸۰ درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری این فرماندهی از ابتدای سال جاری تاکنون، یاد آور شد: تلاش‌ها و پیگیری‌های مداوم مشاوران انتظامی در مواجهه با مسائل اجتماعی و فرهنگی هر روز بیشتر از گذشته نمود پیدا می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیتان و بلوچستان در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با توسعه و تقویت واحد اجتماعی کلانتری‌های سطح استان و شناسایی و بکارگیری کارشناسان مجرب و مرتبط با این حوزه، شاهد کاهش آسیب ها، معضلات و مشکلات خانواده‌ها باشیم.

انتهای پیام/ع

ارائه خدمات مشاوره ای به بیش از شش هزار نفر در کلانتری ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.