سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ویزه ملایر:

موسیقی زبان پویای جامعه

معاون فرماندار ویژه ملایر گفت: هنر موسیقی سنتی ریشه فرهنگی دارد و باید به آن توجه ویژه ای شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی فرماندار ویزه ملایر در آیین اختتامیه بیستمین جشنواره موسیقی سنتی استان همدان در ملایرتصریح کرد: هدف از هنرموسیقی ایجاد فضایی مناسب وشاد برای مردم است.

وی خاطر نشان کرد: هدف دولت بر این است که اگر می خواهیم جامعه ای موفق در تمامی عرصه ها داشته باشیم، باید با نشاط زندگی کنیم تا بتوانیم فکر، ذهنی باز خود را برای کارهای بزرگ تر و مهمتر متمرکز کنیم.

معاون فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت:موسیقی سنتی ایران و هنرمندان ما در این عرصه در آثار و تولیدات ارزشمند آنان متبلور است، از هرگونه خطرها و نگرانی هایی که به مردم آسیب بزند، مبری است.

رضایی بر لزوم توجه مسئولان به عرصه فرهنگ و هنر و تجلیل از هنرمندان تاکید کرد و گفت: در جامعه کنونی ما که گستره آسیب های اجتماعی نگران کننده و تهدیدی جدی به شمار می رود برای کاهش این آسیب ها فراهم کردن فضایی شاد برای مردم است.

وی تاکید کرد: این وظیفه خطیر هنرمندان است که با توجه به اثرگذاری بالا و مقبولیتی که در بین مردم و جامعه دارند، در کنار مسئولان برای ارتقای شاخص های اجتماعی و فرهنگی به ویژه ایجاد امید و نشاط در بین مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/ب

هنر موسیقی باید از هرگونه آسیب به دور باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.