سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف کالای قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 604 میلیارد ریال در دی ماه امسال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،سردارعزيز اله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:دی ماه امسال انواع کالای قاچاق به ارزش 604 میلیارد ریال در استان کشف شد.

وی افزود:در این مدت  با اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده  318 دستگاه خودرو سبک و سنگين حامل کالای قاچاق شناسايی و توقيف شد.

 فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:همچنیم در این مدت  سه میلیون و 685 هزار پاکت انواع سیگار، 19 هزار متر پارچه،دو تن چای، 261 دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 406 هزار دستگاه انواع لوازم خانگی، 37 هزار لیتر سوخت ، 207 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی،42 تن برنج، 39 هزار ثوب البسه و 467 راس احشام قاچاق کشف شد.

سردارعزيز اله ملکی با اشاره به اینکه در این عملیات 419 فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است افزود: در اين رابطه 424 متهم دستگير که برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوريت های پليسی 110 ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

انتهای پیام/ف

کشف کالای قاچاق میلیاردی هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.