سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش تفسیر نهج البلاغه در جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت گفت:همانگونه که در کارهای عمرانی ،بهداشت٬ درمان و ...توجه داریم ٬باید نگاه ویژه ای به مسائل فرهنگی داشته باشیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در همایش تفسیر نهج البلاغه گفت :همانگونه که مدیران با رویکرد مدیریت جهادی به گونه ای عمل کرده که گام هایی درهمه زمینه ها برداشته شده است ،امیدوارم با وفاق وهمدلی بتوانیم به نحو احسن زمینه رضایت مندی مردم که ولی نعمت ما هستند را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان جیرفت به نقش مردم در پیروزی انقلاب اشاره کرد وافزود:توجه به مردم برای رفع مشکلات آنها در اولویت امور است و باید زمینه دسترسی مردم به مسئولین فراهم شود.

امینی روش تصریح کرد : همانگونه که در کارهای عمرانی ،بهداشت درمان و ...توجه داریم باید نگاه ویژه ای به مسائل فرهنگی داشته باشیم ،تفسیر نهج البلاغه هر دوهفته یکباربرگزار می شود واین جلسات باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی برحضور مدیران ادارات در این مراسم تاکید کرد و افزود:حضور روسای ادارات در این جلسه ضروری می باشد.

فرماندار جیرفت بر با شکوه تر برگزار کردن دهه فجر تاکید واظهار کرد:دولت مردان باید حضور جدی داشته باشند وخدمات نظام را با مردم درمیان بگذارند.

همچنین حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه جیرفت به بیان تفسیر نهج الباغه پرداخت.

یادآور می شود:همایش تفسیر نهج البلاغه باحضور ائمه جمعه ،فرماندار،معاون برنامه ریزی وامورعمرانی فرمانداری ومسئولین ادارات شهرستان جیرفت درمحل فرمانداری جیرفت برگزار شد.
انتهای پیام/ی

باید نگاه ویژه ای به مسائل فرهنگی داشته باشیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.