سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباط فرهنگی آستان قدس رضوی با ۱۶۰ کشور دنیا

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: در حال حاضر آستان قدس رضوی با ۱۵۰۰ موسسه فرهنگی اسلامی در ۱۶۰ کشور دنیا ارتباط دارد و بسته‌های تبلیغی به صورت پستی و ایمیلی برای آنان ارسال می‌کند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سید محمد جواد هاشمی نژاد گفت: یکی از سیاست‌ها و فعالیت‌های این مدیریت در مورد افرادی که از کشور‌های مختلف به حرم مطهر امام هشتم (ع) مشرف می‌شوند، تلاش برای تداوم ارتباط این افراد با بارگاه مقدس رضوی است.

وی گفت: چنانچه این افراد تمایل داشته باشند از طریق پست الکترونیکی و ارتباط در فضای مجازی و صفحات اجتماعی، ارتباط این مدیریت با آنان حفظ شده و در طول سال محصولات فرهنگی برای آنان ارسال می‌شود.

مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی افزود: در بخش ارسال محصولات فرهنگی به صورت الکترونیکی، هفته‌ای یک محصول مناسب برای این افراد ارسال که در ایام ویژه و خاص سال این محصولات روزانه برای آنان ارسال می‌شود که همواره شاهد بازخورد‌های مناسب از سوی آنان در این زمینه بوده ایم.

هاشمی نژاد تاکید کرد: این مراکز در کشور‌های مختلف جهان همچون سوئیس، ژاپن، فرانسه و... کشور‌های آسیایی و اروپایی، دارای تعداد زیادی مخاطب در گروه‌های مختلف است و در صورت ارسال محصولات فرهنگی دینی و مذهبی به این مراکز، می‌توان مخاطبان زیادی را از طریق مراکز مزبور به عنوان جامعه هدف مورد توجه قرار داد.


انتهای پیام//ز. ج

 
آستان قدس رضوی با ۱۵۰۰ موسسه فرهنگی اسلامی ارتباط دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.