سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری لرستان خبر داد

نحوه محاسبه سود و جرائم بانکی دقیق بررسی شود

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: معتقدیم برخی از اعتراضات نسبت به نحوه محاسبه سود و جرایم بانکی درست است و باید به صورت دقیق این موضوعات بررسی شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفر بدری گفت: باید اراده جدی برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی وجود داشته باشد و قابل قبول نیست که سازمان‌های مختلف مانع تولید شوند.

وی افزود: نباید بخش‌های مختلف برای دریافت مطالباتشان از واحد‌های تولیدی دارای مشکل اقدام به خرد کردن آن‌ها کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: اکنون واحد‌های تولیدی به دلایل مختلفی همچون قدیمی بودن فناوری و یا مشکل مدیریتی با چالش مواجه هستنتد که باید با انجام راهکار‌های مختلف شرایط را برای برطرف کردن این موانع مهیا کرد.

بدری افزود: در گذشته اقدامات مختلفی برای حل مشکلات پارسیلون انجام شد، اما به نتیجه نرسید و خوشبختانه اکنون با ارائه راهکار مناسب مشکلات کارگری این کارخانه برطرف شده‌اند و انتظار می‌رود با توجه زیان‌ده بودن سیمان دورود مسئولان و مدیران کارخانه زمینه را برای احیای مجدد این واحد تولیدی مهیا کنند.

وی افزود: معتقدیم برخی از اعتراضات نسبت به نحوه محاسبه سود و جرایم بانکی درست است و باید به صورت دقیق این موضوعات بررسی شوند.

این مسئول عنوان کرد: کمیته‌ای تشکیل می‌شود تا بتوان به صورت دقیق موضوعات و اختلاقات مربوط به تامین اجتماعی و مالیاتی واحد‌های تولیدی را بررسی و مورد آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

رئیس کل دادگستری لرستان اظهار داشت: باید بانک‌ها در صورتی که مالک واحد تولیدی شرایط را برای ادامه فعالیت نداشته باشد، هنگامی که مطالباتشان به حد مطلوبی رسید با فروش محل طرح و یا سایر املاک به صورت کامل اقدام به اخذ مطالبتشان کرده و نباید پس از افزایش بیش از حد مطالبات و جرائم اقدام به دریافت طلب خود کنند.

انتهای پیام/د

حمایت قضایی از واحد‌های تولیدی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، بانک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.