سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس بنیاد مستضعفان خبر داد:

دعوت از شرکت های چينی برای مشارکت در آزاد راه تهران - شمال

رييس بنياد مستضعان انقلاب اسلامی از مشارکت سه شرکت چينی در تامين منابع و ساخت منطقه سه آزاد راه تهران - شمال خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، رييس بنياد مستضعان انقلاب اسلامی  که به چين سفر کرده است از مشارکت سه شرکت چينی در تامين منابع و ساخت منطقه سه آزاد راه تهران - شمال خبر داد و گفت: با اين سه شرکت مذاکره می شود تا بهترين شرايط برای انجام اين کار انتخاب شود.

محمد سعيدی کيا ، با بيان اينکه در اين سفر علاوه بر پکن ، به شانگهای ، گوانجو و شينزن سفر خواهد کرد ، گفت: استفاده از تجربيات چين و تبادل تجربيات در امر سرمايه گذاری مشترک در ايران برای انجام کار و صادرات از اهداف اين سفر است.

وی مذاکره با شرکت های چينی در مورد توريسم را از ديگر اقدامات در اين سفر بيان کرد و افزود: بنياد مستضعفان در امر توريسم امکاناتی دارد و با شرکت های چينی در اين زمينه نيز تبادل نظر می شود تا گردشگران چينی به ايران و گردشگران ايرانی به چين جذب شوند.

سعيدی کيا همچنين از مذاکره با دو شرکت چينی برای تامين منابع و ساخت ترمينال ايران شهر فرودگاه امام خمينی (ره) خبر داد و گفت: مذاکرات مقدماتی که در تهران به طور مفصل انجام شده است در اينجا ادامه می يابد تا به جمع بندی مشترک برسيم.

وی افزود: در ديگر زمينه ها نيز از جمله لبنيات و بخش های ديگر مذاکراتی داريم تا سرمايه گذاری های مشترک در ايران برای امر صادرات داشته باشيم.

سعيدی کيا همچنين به جلسه با تجار و بازرگانان ايرانی مقيم پکن و مذاکره با آنان اشاره کرد و گفت: در اين جلسه از تجربيات آنان استفاده خواهيم کرد و به علت اينکه يکی از کارهای ما مشارکت است ، استفاده از تجار ايران در چين و تجارب آنان نيز در دستور کار است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.