سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۶ باشگاه جودو در استان یزد

علی‌محمد عزیزی رئیس هیئت جودو، جوجیستو و کوراش استان یزد با اشاره به اینکه هیئت جودوی استان یزد در کشور رو به رشد است، گفت: هیئت جودوی استان یزد در بین هیئت‌های ورزشی استان جزء ۱۰ هیئت برتر استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی‌محمد عزیزی رئیس هیئت جودو، جوجیستو و کوراش استان یزد بابیان اینکه شش باشگاه جودو در استان یزد وجود دارد، گفت: ۲۰ مربی آقا در استان دارای کارت مربیگری هستند؛ اما از این تعدا ۱۰ نفر فعال و شش مربی خانم که سه نفر از آن‌ها فعال هستند و در قسمت داوری ۲۰ داور آقا و خانم مشغول به فعالیت هستند.

رئیس هیئت جودو، جوجیستو و کوراش استان یزد در رابطه با مهم‌ترین برنامه‌های هیئت جودوی استان یزد از ابتدای سال تاکنون افزود: با توجه به اینکه اخیراً ورزش کوراش در استان فعال‌شده و دربازی‌های آسیایی اهمیت بیشتری پیداکرده، ما در استان یزد تلاش کردیم این ورزش گسترش پیدا کند و توانستیم در میدان‌ها داخلی و بین‌المللی چندین مدال آسیایی را کسب کنیم.

عزیزی توسعه و گسترش رشته ورزشی جودو، حضور در سطح تیم ملی و حضور در صحنه‌ها و رویداد‌های بین‌المللی را از اهداف هیئت جودوی استان یزد برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی داوری و مربیگری و ارتقاء درجه دان در بخش خانم‌ها و آقایان از برنامه‌های ارتقاء هیئت جودوی استان یزد است.


انتهای پیام/ ا

نداشتن سالن اختصاصی ،اصلی ترین مشکل هیئت جودو استان یزد

برچسب ها: جودو ، باشگاه جودو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.