سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیر: فیفا درحال پرداخت پاداش ها است/ به جیووا هیچ بدهکاری نداریم

معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: هنوز پولی به فدراسیون‌های صعود کرده به جام جهانی پرداخت نشده است، اما این امر در حال اجرا است.

علی خطیر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پاداش فیفا به تیم های صعود کننده به جام جهانی 2018 روسیه بیان کرد: هنوز پولی به فدراسیون های صعود کرده به جام جهانی پرداخت نشده است اما در مسیر پرداخت است. قرار بود یک و نیم میلیون دلار پس از قرعه کشی به تیم های صعود کرده پرداخت شود اما هنوز این اتفاق رخ نداده و امیدواریم فدراسیون جهانی فوتبال هرچه زودتر پاداش ها را دهد. این مبلغ برای آماده سازی تیم ها و برگزاری تمرینات است و ما هم درخواست دادیم تا پول به حساب فدراسیون واریز شود.

او افزود: همچنین پاداش حضور در جام جهانی، پس از پایان مسابقات به تیم ها داده می شود و بر اساس نتایج آنها، پاداش داده می شود. زمان بندی فیفا به اینگونه نیست که وقتی تصویب شد، پول به حساب فدراسیون بیاید و کمی زمان بر است. هنوز هیچ کشوری پاداش صعود به جام جهانی را دریافت نکرده است و قطعا فیفا این پول را پرداخت می کند.

خطیر ادامه داد: فدراسیون فوتبال ایران به جیووا هیچ بدهکاری ندارد و مسئولان این شرکت فقط ادعا می کنند. به هیچ فرد و یا ارگانی بدهکار نیستیم و به هیچ وجه فیفا پاداش تیم های ملی را به بدهکاران فدراسیون فوتبال نمی دهد و تمامی این صحبت ها ادعای واهی است. به هرحال پول درحال آمدن به فدراسیون است و درحال گذراندن تشریفات اداری اش  است.

معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت: دیگر نمی خواهم درباره درگیری با اوسیانو کروز صحبت کنم و کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال درباره این موضوع صحبت می کنند.

انتهای پیام/

اظهارات خطیر درباره پاداش فیفا به ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.