سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توجه به قشر نابینایان در جامعه

قشر نابینایان در جامعه مظلوم واقع می‌ شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، میثم قربانی مسئول کانون نابینایان و کم ‌بینایان آمل در همایش نابینایان با بیان اینکه قشر نابینایان در جامعه مظلوم واقع شدند، گفت: بهزیستی به اندازه توان خود به ما کمک می‌کند و انتظار داریم خیرین هم به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه این کانون بیشتر از ۱۰ سال در این شهرستان فعالیت دارد، افزود: امیدوارم عصای سفید برای همه به‌معنای واقعی قابل درک باشد.

قربانی با اشاره به اینکه این کانون ۶۰۰ عضو فعال دارد، گفت: عمده مشکل این کانون عدم ساختمان ثابت برای کانون است و هر ساله مجبور به اساس‌کشی در شهر هستیم.

مسئول کانون نابینایان و کم‌بینایان آمل با بیان اینکه اعضای این کانون به‌دلیل نابینایی و کم بینایی نمی‌توانند در جایی مشغول شوند، افزود: عدم اشتغال و نداشتن مسکن این افراد موجب می‌شود تا نتوانند ازدواج کنند.

قربانی گفت: برای خریداری ساختمان و یا دفتر کانون پیگیری‌هایی کردیم و به ما یک سری قول‌هایی دادند امیدواریم این مهم انجام شود.

وی به منحصر به‌فرد بودن کلاس‌های این کانون در  استان اشاره کرد و گفت: در این کانون کلاس‌های فرهنگی، آموزش کامپیوتر، عصا زنی، انس با قرآن، صنایع‌دستی، کلاس‌های ورزشی برگزار و آموزش داده می‌شود.

مسئول کانون نابینایان و کم ‌بینایان آمل با اشاره به اینکه قشر نابینایان در جامعه مظلوم واقع شدند، افزود: بهزیستی به اندازه توان خود به ما کمک می‌کند و انتظار داریم خیرین هم به ما کمک کنند.

انتهای پیام/ م

مظلومیت قشر نابینایان در جامعه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.