سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صندوق بازنشستگی کشوری در هفته‌ای که گذشت؛

خط و نشان مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی برای مبارزه با هرگونه فساد/ بهبود نظام کنترلی صندوق بازنشستگی بر شرکت‌های هلدینگی وابسته

مهم‌ترین اخبار و رویدادهای سازمان بهزیستی کشور از تاریخ 30 دی ماه تا 5 بهمن ماه سال ۹۶ را در این گزارش مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صندوق بازنشستگی کشوری در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در این بسته خبری به آن می پردازیم. 

خط و نشان مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی برای مبارزه با هر گونه فساد

جمشید تقی زاده  مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ساختار ضد فساد را در سیستم ایجاد می‌کنم و با هر فساد در هر جایگاهی و با هر کسی به صورت جدی برخورد می‌کنم.

وی با اشاره به حضور در هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در سال‌های گذشته از مشکلات بازنشستگان اطلاع کافی دارم، اظهار کرد: صندوق برای شما بازنشستگان است و ما کارگزار شما هستیم. ما با هم باید مشکلات را به هر نحو ممکن حل کنیم.

ایفای تعهدات دولت، مشکلات مالی صندوق‌های بازنشستگی را رفع می‌کند

محمود شهشهانی پور معاون سرمايه گذاری صندوق بازنشستگی گفت: اگر دولت مطالبات صندوق‌های بازنشستگی را نقدی پرداخت کند، اختلال مالی صندوق‌ها برطرف می‌شود و از ورشکستگی نجات می‌یابند.

وی اظهار کرد: دوره عضویت هر یک از بازنشستگان به محض ورود به صندوق بازنشستگی و پرداخت بیمه توسط خود فرد بازنشسته و پس از آن دریافت مستمری به وسیله او یا بازماندگانش، حدود 75 سال عمر دارد.

نگاه ویژه صندوق بازنشستگی به توسعه صنعت گردشگری استان کرمانشاه

عباس رشیدی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تسهیلات ویژه برگزاری تورهای گردشگری در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با شرایط فعلی استان کرمانشاه، در صدد هستیم تا از ظرفیت‌های موجود گردشگری در این استان، برای سفرهای داخلی بازنشستگان بهره ببریم و البته نگاه ویژه ای به این مسئله داریم.

وی اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار، در حال حاضر یک میلیون و 363 هزار نفر از بازنشستگان سراسر کشور، حقوق بگیر صندوق بازنشستگی کشوری هستند که 299 هزار نفر از این اعضا در استان تهران زندگی می کنند.

 بهبود نظام کنترلی صندوق بازنشستگی بر شرکت های هلدینگی وابسته

محمود شهشهانی پور معاون سرمايه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: نظام کنترلی فعلی در صندوق بازنشستگی در خصوص شرکت‌های هلدینگی نسبت به گذشته کارآمدتر شده است.

وی اظهار کرد: اگر حق کنترل صندوق بازنشستگی کشوری بر شرکت‌های وابسته بیشتر از تعداد شرکت‌های فعلی باشد، مشارکت در اخذ تصمیمات عمده و تدوین استراتژی‌های کلان با صندوق بازنشستگی کشوری خواهد بود و شرکت‌های فوق تحت نظام کنترلی ما قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.