سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه جامعه در گرو افزايش مشاركت مردمی و سرمايه های اجتماعی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: سمن ها بخشی از سرمایه های اجتماعی به حساب می آیند که باید تقویت شوند و براي توانمند سازي آنها از همه ظرفيت هاي قانوني استفاده كرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمد ابراهيم الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه  در نشست هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد ضمن اشاره به جایگاه سازمان های مردم نهاد در پیشبرد اهداف اجتماعی و فرهنگی، بر بکارگیری ظرفیت سمن ها توسط دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد .

وي ضمن اشاره به وضعیت آماری سازمان های مردم نهاد در دولت تدبیر و امید گفت: آمارهای كمی و كيفی سازمان های مردم نهاد از ابتدای شكل‌گيری دولت تا امروز نشان می دهد كه دولت توجه خاصی به سازمانهای مردم نهاد دارد و در همين راستا اعتبارات خوبی  به سمن ها تخصيص داده شده است.

الهي تبار در ادامه گفت: اگر می خواهيم جامعه ای توسعه يافته داشته باشيم بايد به سمت نهادينه كردن سمن ها و افزايش مشاركت مردمی و سرمايه اجتماعی باشيم.

در این نشست پس از بحث و بررسی پرونده‌هاي متقاضیان تاسیس، تمدید و ایجاد دفتر نمایندگی سازمانهای مردم نهاد، با صدور مجوز 17 سازمان مردم نهاد موافقت شد.

انتهای پیام/ز

 

صدور مجوز 17 سازمان مردم نهاد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.