سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های فارسی

آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های فارسی (سام فا) از فردا همزمان در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین و چهار دانشگاه دیگر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رئیس کمیته علمی سام فا وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری گفت: در این آزمون ۶۰۰ دانشجوی غیر خارجی از ۳۴ کشور از جمله قرقیزستان، قزاقستان، چین، عراق، آلمان، افغانستان، لبنان و سوریه شرکت می‌کنند.

امیر رضا وکیلی فرد تعداد شرکت کننده‌ها در قزوین را ۴۵۰ دانشجوی خارجی اعلام و بیان کرد: مابقی در دانشگاه‌های همدان، تهران، مشهد و اصفهان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وکیلی فرد اضافه کرد: دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین، پنجشنبه و جمعه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر این آزمون را برگزار می‌کند.

به گفته رییس مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین، مهارت‌های زبان فارسی در شاخه‌های خوانداری، شنیداری، نوشتاری و گفتاری محتوای این آزمون است.

وکیلی فرد اضافه کرد: در نوبت صبح مهارت‌های شنیداری، خوانداری و نوشتاری و در نوبت بعد از ظهر آزمون مهارت گفتاری برگزار می‌شود.

در حال حاضر ۵۰۰ دانشجوی بورسیه و آزاد خارجی در مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه بین المللی قزوین پذیرش شده اند و ۵۰۰ دانشجوی خارجی دیگر هم در این دانشگاه در رشته‌های مختلف تحصیل میکنند.

انتهای پیام/

آزمون (سام فا) در قزوین برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.