سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان ۳۰۰ راس دام در چنگ کارآگاهان پلیس استان مرکزی

سارقان دام‌های ۲ استان با پیگیری کارآگاهان پلیس استان مرکزی به دام قانون افتادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری سارقان سابقه دار احشام و اعتراف آن‌ها به سرقت ۳۰۳ راس دام خبرداد.

سردار عزیزی افزود: در پی وقوع سرقت‌های احشام طی چند ماه گذشته از روستا‌های استان، بررسی موضوع به تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد.

وی اضافه کرد: در مدت سه ماه تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرنخ‌هایی از دو سارق حرفه‌ای احشام که دارای سوابق سرقت بودند به دست آمد و در تکمیل پرونده مشخص شد که این افراد سرقت‌هایی مشابه را نیز در استان قم انجام داده اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به شناسایی مخفیگاه سارقان در یکی از استان‌های همجوار ادامه داد: با کسب نیابت قضایی در دو عملیات جداگانه هر دو سارق سابقه دار دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

وی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به سرقت ۳۰۳ راس دام در قالب ۲۰ فقره سرقت از روستا‌های استان‌های مرکزی و قم اعتراف کردند.

سردار عزیزی با اشاره به ضرورت توجه هر چه بیشتر دامداران به توصیه‌ها و هشدار‌های مکرر پلیس در مراقبت و به کارگیری نکات ایمنی در محل نگهداری احشام، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام / ج

سارقان حرفه‌ای در چنگ کارآگاهان پلیس استان مرکزی

برچسب ها: قاچاق ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.