سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت اجرای برنامه های جذاب و متنوع در دهه فجر

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نشست ستاد دهه فجر گفت:برنامه های 39 امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید وحدت بخش ، جذاب و متنوع باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام;محمد نوذری اعلام کرد: جشن های دهه فجر با حضور پر شور و با نشاط مردم  باید به عاملی وحدت آفرین و شادی بخش تبدیل شود.

نوذری اضافه کرد:انقلاب اسلامی اکنون به درخت تنومند و پرباری مبدل شده و در آستانه چهل سالگی باید نسل جوان با دستاوردهای ارزنده آن و نقش حساس ایران در منطقه و جهان اشنا شوند.

وی با تاکید بر ارائه عملکرد و اطلاع رسانی از اقدامات دستگاه ها در ایام دهه فجر گفت: باید مردم در جریان همه تلاش های انجام گرفته قرار گیرند.

نوذری افزود: 2 عامل مهم رهبری امام امت (ره) و وحدت کلمه نقش بارزی در پیروزی انقلاب داشته اند.

نوذری همچنین به مشارکت پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: با توجه به مسائل اخیر این حضور گسترده بر اقتدار نظام و خنثی کردن توطیه دشمنان می افزاید.

دبیر کمیته جشن های انقلاب  با اشاره به اجرای بیش از پنج هزار برنامه در سراسر استان اعلام کرد:در هر شهرستان 17 کمیته برای اجرای برنامه های دهه مبارک فجر تشکیل سده است.

حجت الاسلام علی چراغی پور اضافه کرد: با توجه به تقارن ایام دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه در چند روز اول فعالیت های قرآنی و ... داریم اما از روز 15 بهمن جشن های سراسری آغاز می شود.

غبار روبی مزار شهدا، سرکشی به خانواده ایثارگان ، تزیین شهر، چراغانی خیابان ها و معابر، افتتاح طرح های مختلف، برگزاری جشن های محلات در مناطق محروم و .... از جمله برنامه های این دهه است.

انتهای پیام/اس

اجرای برنامه های متنوع و جذاب در دهه فجر امسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.