سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاویر دوربين نصب‌شده در حاشيه یک روستا در مازندران +فیلم

در تصاویر این دوربین که در حاشیه‌ی یک روستا در مازندران نصب شده است، از عبور پلنگ و خرس و آهو تا عبور آدم و اتومبیل دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استان مازندران  شرایط جغرافیایی و آب‌و‌هوایی خاصی دارد که متشکل از جنگل، رشته‌کوه‌، دریای خزر، اراضی جلگه‌ای پست و تالاب‌های متعدد است. این شرایط کم نظیر باعث شده است این استان زیستگاه متنوعی از جانوران باشد.

طبق آمارهای رسمی بیش از 490 گونه‌ی جانوری از انواع مختلف مهره‌داران اعم از پستانداران، خزندگان، دوزیستان، ماهی‌ها و همچنین پرندگان در زیست‌بوم این استان شناسایی شده است.

در ادامه ویدئویی جالب از تصاویر ثبت شده توسط دوربين نصب‌شده در حاشيه یک روستا در استان مازندران مشاهده می‌کنید. در طول مدت این ویدئو انواع مختلفی از گونه‌های جانوری مانند خرس، آهو و حتی پلنگ از آن محل عبور می‌کنند. ضمن اینکه این در این فیلم دیده می‌شود که این مکان، محل عبور و مرور مردم و اتومبیل‌ها هم هست.

انتهای پیام/

تصاویر دوربینی از محل عبور حیوانات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
باس هر چه سريعتر روستاهاي كشور مخصوصا روستاهاي شمال رو تخليه كرد و تو شرا بهشون كار داد والا چيزي از محيط زيست باقي نميمونه
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
كاملا پيداست كه يه جاده غيرقانونيه كه توسط روستائيا يواشكي برا ساخت وساز كشيده شده
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
خدا وكيلي اين شمال حيفه از دست بره اونم با اينهمه حيووناي ديدني