سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۸۶ پرونده تخلفاتی واحد‌های صنفی وغیر صنفی در میاندوآب

۸۶ پرونده تخلفاتی واحد های صنفی وغیر صنفی به ارزش ریالی ۵۶۵ میلیون و ۳۸۶ هزار ریال در میاندوآب کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ رحمان درفشی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به عملکرد ماه گذشته اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: در دی ماه، پذیرش تقاضا، بررسی و معرفی تعداد ۳۹ پرونده در خواست تسهیلات از محل طرح اشتغال فراگیر، روستایی و عشایری به کارگروه به مبلغ ۱۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال و با اشتغال‌زایی ۳۰۹ نفر انجام شد.
وی افزود: علاوه بر آن، در این مدت یک هزار و ۱۸۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی میاندوآب انجام که منجر به تشکیل ۸۶ پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی ۵۶۵ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۴۵۰ ریال شده و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب بیان کرد: همچنین در ماه گذشته  ۳۹۱ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی صورت گرفت که منجر به تشکیل ۱۱ پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۷۵۰ ریال به میزان سه هزار و ۳۵۰ قرص و ۱۸ هزار و ۴۰۰ چانه تحت عناوین تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شده و جهت صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.
وی با اشاره به عملکرد حوزه قاچاق کالا گفت: در دی ماه ۲۱ مورد بازرسی در دو مورد گشت مشترک با نیروی انتظامی، بازرسی اصناف صورت گرفته که منجر به تشکیل چهار پرونده سیگار خارجی به تعداد چهار هزار و ۴۰۰ نخ به ارزش چهار میلیون و ۸۸۰ هزار ریال شده و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
درفشی با بیان میزان سوخت تخصیصی به واحد‌های معدنی و صنعتی در ماه گذشته اظهار کرد: در این مدت ۷۸ هزار لیتر نفت‌کوره، ۱۷۴ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت‌گاز و یک هزار و ۲۰۰ لیتر نفت سفید به واحد‌های صنعتی و معدنی شهرستان میاندوآب تخصیص یافت.
انتهای پیام/ح

بیش از ۴ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب کشف شد

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.