سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره داستان فجر اروند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند آبادن و خرمشهر گفت : سومین جشنواره داستان اروند در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با اشاره به شرایط حضور در جشنواره داستان فجر اروند افزود:داستان های ارائه شده مولفه های داستان کوتاه را داشته باشند،هرشرکت کننده حداکثر دو داستان کوتاه را می تواند به جشنواره ارسال نماید،داستان های ارسال شده نباید در دو جشنواره قبلی " فجر اروند" ارائه شده باشند،داستان ها با موضوع آزاد یا در حوزه انقلاب و تحولات پیرامون آن باشند.

وی با اعلام اینکه شرکت کنندگان حداکثر تا 17 بهمن مهلت دارند آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند،گفت: شرکت کنندگان باید ساکن حوزه جغرافیایی منطقه آزاد اروند باشند و آثار خود را تایپ شده و در سه نسخه به دبیرخانه سومین جشنواره داستان فجر اروند ارسال کنند .

قنواتی افزود :شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به صورت دستی به دبیرخانه انجمن داستان واقع در خرمشهر خیابان طالقانی خیابان خلیج فارس تالار فانوس تحویل نمایند و یا به آدرس اینترنتی:Fajer.arvand@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/د

سومین جشنواره داستان اروند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.