سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۲۵۰۰ دانش آموز از خراسان شمالی به اردوی راهیان نور

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: قریب به دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز از استان در مرحله نخست به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ براتعلی حاتمی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان گفت: در مرحله اول دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز از استان خراسان شمالی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی افزود: در مرحله اول سه هزارو 281 نفر در قالب 63 کاروان از سراسر استان به مناطق جنگی جنوب و جنوب غرب اعزام شدند که از این تعداد هزارو 310 دانش آموز پسر و هزارو 172 نفر دانش آموز دختر و 799 نفر عوامل اجرایی بودند.

حاتمی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یک کلاس تربیتی جامع و کامل است و بخش بزرگی از اهداف آموزش و پرورش در این اردوها محقق می شود، افزود: با وجود مشکلات پیش آمده در بحث اردوها، با تلاش همه عوامل، اردوهای راهیان نور بدون توقف برگزار شده و به لطف خداوند تمامی دانش آموزان اعزام شده به سلامت بازگشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهارداشت: هدفگذاری ما برای سال جاری اعزام حدود هفت هزار نفر به اردوهای راهیان نور بوده که در پایان مرحله اول تاکنون 47 درصد آن محقق شده است.

انتهای پیام/آ

اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.