سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گفت‌وگوی رئیس جمهور نقاط مغفولی داشت/ روحانی باید به دغدغه‌های مردم و قشر کارگری پاسخ می‌داد

عضو شورای مرکزی خانه کارگر گفت: گفت‌وگوی روحانی نقاط مغفولی داشت و ما انتظارمان این بود که وی در مطالب خود به آنها اشاره کند.

حسن صادقی عضو شورای مرکزی خانه کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به گفتگوی تلویزیونی اخیر رئیس جمهور با مردم اظهار کرد: این گفت‌وگو نقاط مغفولی هم داشت و ما انتظارمان این بود که رئیس جمهور در مطالب خود به آنها هم اشاره کند.

عضو شورای مرکزی خانه کارگر با بیان اینکه رئیس جمهور در این گفتگو به موضوعات کارگری و مشکلات آنان اشاره‌ای نکرد، ادامه داد: متأسفانه بحران صندوق‌های بیمه‌ای از جمله تأمین اجتماعی را تهدید می‌کند. آقای روحانی به این موضوع نپرداخت و نگفت که برای جلوگیری از این وضعیت چه برنامه و استراتژی دارد.

صادقی با بیان اینکه در حوزه کارگری سالهاست با مشکلاتی مواجهیم و این مشکلات امروز خود را به صندوق‌های بیمه‌ای منتقل کرده‌ است، گفت: آینده مبهمی در مسیر صندوق‌های بیمه‌ای مشاهده می‌شود.

عضو شورای مرکزی خانه کارگر با تأکید بر اینکه اگر مسئولان مربوطه استراتژی مشخص و شفافی برای جلوگیری از ایجاد بحران در صندوق‌های بیمه‌ای ترسیم نکنند، قطعا نظام اجرایی کشور با مشکل مواجه خواهد شد، ادامه داد: باید رئیس جمهور به این حوزه ورود می‌کرد و دغدغه‌های مردم و قشر کارگری را پاسخ می‌داد.

صادقی با اشاره به بخش‌هایی از صحبت‌های روحانی در حوزه کنترل نوسانات ارز اضافه کرد: نوسانات ارز همواره در مسیر اقتصاد ایران وجود داشته است و تنها به این دولت مربوط نمی‌شود.

عضو شورای مرکزی خانه کارگر بیان کرد: ارز در اختیار خود دولت است، بنابراین می‌تواند نوسانات آن را کنترل کند، همانگونه که رئیس جمهور قول داد، امیدواریم قیمت ارز را تثبیت کنند.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
لطفا به وضعیت بهداشت و درمان و تعرفه ها رسیدگی کنید
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
بهتر بود یک گزارش مردمی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم پخش میشد و رییس جمهور محترم پیرامون آن صحبت میکردند
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
وقتی مجری رشید پور باشه نتیجه بهتر از این نمیشه