سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار اراک؛

پارک بانوان اراک تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

شهردار اراک از بهره برداری پارک بانوان تا پایان امسال خبرداد.

شهردار اراک درحاشیه نشست با خبرنگاران درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  با بیان اینکه پارک بانوان اراک تا پایان امسال به بهره برداری می رسد گفت: وسعت این پارک بیش از 9 و نیم هکتار است و در آن مهد کودکی هم برای استفاده کودکان بانوانی که در آن مجموعه حضور دارند تعبیه شده است.

تاجران افزود: به منظور کاهش آلودگی هواهم 25 دستگاه اتوبوس با استانداردهای جدید به زودی به ناوگان اتوبوسرانی شهر اراک اضافه شود و 25 دستگاه دیگر هم تا پایان سال خریداری می شود.

وی اضافه کرد: با هرس علمی درختان ، در آینده ای نزدیک درختان جوان شکوفا می شوند و به واسطه این هرس علمی که در این دو ماه گذشته صورت گرفتهشهر اراک چهره زیبایی پیدا می کند.

شهردار اراک ادامه داد: سیستم اداری ، سرویس بهداشتی و نماز خانه منطقه گردگشری گردو راه اندازی شده است و درحال حاضر جدول گذاری آن منطقه در حال انجام است و برای کسانی هم که علاقمند به کوه نوردی هستند سرویس های ویژه در نظر گرفتیم و در آینده نزدیک امداد کوهستان را در آنجا مستقر می کنیم.

وی تصریح کرد : در راستای اقتصاد مقاومتی شهرداری اراک بنا دارد تا از تمام ظرفیت کارخانجات و شرکت های تولیدی شهر اراک بهره مند شود و اولویت نیازهای شهرداری را به این شرکت ها و کارخانجات بومی می دهد.

تاجران با اشاره به اینکه شهر اراک سرمایه گذاران زیادی دارد و گروهی از این سرمایه گذاران آمادگی دارند تا 200 میلیارد تومان در پروژه های مختلف هزینه کنند بیان کرد: چهار پل شریعتی،ورزش،شهید سیدی، و علم الهدی هم تاپایان سال به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام / ج

سخنان شهرداری اراک در باره طرح های شهر اراک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.