سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تاکید کرد:

حمایت قاطع از تولید داخلی با مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت:با هدف ایجاد فضای امن تولید و اشتغال با هرگونه ورود کالای قاچاق و ارز به استان اردبیل مقابله کرده و در برابر آن می‌ایستیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان اردبیل در سیزدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار کرد: سیاست دستگاه قضا حمایت از فعالیت‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال است که در استان اردبیل نیز در همه زمینه‌ها شاهد این حمایت و همراهی همه‌جانبه و تمام قد هستیم.

وی به برگزاری مستمر جلسات کمیته حمایت قضایی با حضور مسئولان دستگاه قضایی و اتاق بازرگانی به شکل پیگیرانه اشاره و خاطرنشان کرد: در هر جلسه مشکل چندین واحد تولیدی و صنعتی در ارتباط با قوانین و مقررات سختگیرانه اداری و بانکی مورد بررسی و توجه قرار می‌گیرد تا آرام آرام شاهد حل موانع و مشکلات در این مسیر باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه ما در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در اردبیل بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی را ملزم به حل موانع و مشکلات پیش روی تولید می‌کنیم، بیان کرد: در این سه سال 260 فقره پرونده واحدهای تولیدی به این کمیته وارد شده و تمام سعی‌مان بر این بوده تا مشکلات و موانع را یکی پس از دیگری از پیش روی برداریم.

عتباتی از مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی خواست تا به جای رجوع به بخشنامه‌های داخلی که مانع در مسیر تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند بیشتر به فکر مقررات‌زدایی و پرهیز از تصویب قوانین جدید باشند تا به معنای واقعی واگذاری امور به بخش غیردولتی اتفاق بیفتد.
انتهای پیام/ح

سیاست دستگاه قضا حمایت از فعالیت‌های اقتصادی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.