سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ بخشنده خبر داد

پاتک پلیس پایتخت به هروئین فروش‌ها در شرق تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شرق تهران، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان ۱۳۰ کیلوگرم هروئین کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: با ارجاع چندین فقره پرونده و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک باند حرفه‌ای توزیع هروئین در شرق پایتخت پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات گسترده پلیسی ادامه یافت تا اینکه ظهر روز ۲۶ دی ماه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب طی انجام تحقیقات فنی و بررسی‌های انجام گرفته موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی به نام‌های "م" و "الف" شدند و با انجام چندین نوبت مراقبت پلیسی دریافتند متهمان اعضای یک باند گسترده و حرفه‌ای هستند که اقدام به تهیه و فروش مواد مخدراز نوع هروئین بصورت عمده می‌کنند.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را از سرگرفتند تا اینکه موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده سه راه افسریه شناسیی کنند.

وی اظهار داشت: با شناسایی محل فعالیت مجرمانه قاچاقچیان مراتب به مقام قضایی اعلام و دستور بازداشت متهمان صادر شد که در ادامه ماموران محل مذکور را زیر نظر گرفتند و پس از اطمینان از وجود مواد مخدر در محل با هماهنگی‌های صورت گرفته ضمن رعایت موازین شرعی - قانونی و حقوق شهروندی وارد منزل شده و ضمن دستگیری هر دو متهم موفق شدند ۱۳۰ کیلو گرم هروئین، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در پایان با بیان اینکه در این عملیات ۲ خودرو نیز توقیف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد:تحقیق از متهمان برای دستگیری دیگر مرتبطین پرونده کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.