سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر کوچکی:

افکار فرماندهان جنگ باید معماری شود

یکی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش گفت: بسیاری از فرماندهان جنگ در سطح خاطره مانده اند و تفکرات استراتژیک آنها استخراج نشده است، درحالیکه فرماندهان دفاع مقدس باید تحلیل شوند و افکارشان معماری شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار سجاد کوچکی در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس که امروز سه‌شنبه( ٣ بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس یک گنجینه است که باید توسط حکمای نظامی و امنیتی کشف و استخراج شود.

وی بیان کرد: بسیاری از فرماندهان در سطح خاطره مانده اند و تفکرات استراتژیک آنها استخراج نشده است، در حالی که فرماندهان دفاع مقدس باید تحلیل شوند و افکارشان معماری شود.

یکی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش  تصریح کرد: افکار فرماندهان نباید در سطح ملی محدود شود باید آنها را جهانی کرد و نگاه به آنان آینده محور باشد.

امیر دریادار کوچکی افزود: امروز در بسیاری از کشور‌ها فرمانده سازی می‌کنند در حالی که دفاع مقدس ما پر از فرماندهانی است که ریشه خدایی و الهی دارند؛ فرماندهان ما ارزشی هستند.

وی گفت: دفاع مقدس یک ابر مفهوم و به معنای دفاع همه جانبه است، دکترین "تن با تانک" یک گفتمان تاثیرگذار است تا به کمک آن بتوان اسلام ناب را به جهان معرفی کرد.

یکی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: منطق ما دفاع همه جانبه است و خمیر مایه آن فرهنگ دفاع است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۵۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
درود بر ارتش