سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران در بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، معاون آموزش و پرورش استان بوشهر و دبیر کمیته اجرایی پانزدهمین کنفرانس ملی ریاضی ایران بعد از ظهر سه‌شنبه در مراسم آغاز این کنفرانس اظهار داشت: پانزدهمین کنفرانس ملی ریاضی ایران با همکاری اتحادیه معلمان ریاضی برگزار می‌شود.

حسین درتاج افزود: از اهداف این کنفرانس می‌توان به توسعه حرفه‌ای معلمان ریاضی در ایران، آموزش شیوه جدید یاددهی و یادگیری، آموزش روش‌های نوین تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات، آموزش فضای پژوهش و تحقیق برای معلمان ریاضی، ایجاد شور و شوق علمی و پژوهشی در ریاضی، افزایش میزان علاقمندی به ریاضیات برای معلمان و دانش آموزان، ارتقای کیفیت درس ریاضی در استان و ارتقا میانگین نمرات دانش آموزان در درس ریاضی اشاره کرد.

وی ادامه داد: چالش‌های پیشر روی معلمان در آموزش ریاضی، چگونگی انتخاب و حمایت و آموزش مستمر معلمان ریاضی و آموزش ریاضی در دوره ابتدایی از محور‌های پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران است.

دبیر کمیته اجرایی پانزدهمین کنفرانس ملی ریاضی ایران خاطرنشان کرد: ۳۰۰ مقاله با موضوع ریاضی به دبیرخانه کنفراس رسیده که از این تعداد ۹۴ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و ۶۸ مقاله به صورت پوستر و ۲۶ مقاله هم به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

درتاج اضافه کرد: از بین مقالات مورد پذیرش قرار گرفته، ۲۶ مقاله به صورت سخنرانی ۲۰ دقیقه‌ای و ۶۸ مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری ۹ کارگاه آموزش در طول برگزاری کنفرانس ملی آموزش ریاضی ایران گفت: برگزاری آموزش ضمن خدمت برای آموزگاران و دبیران ریاضی، برگزاری نمایشگاه با موضوع ریاضی، بازدید از دبیرستان تاریخی سعارت، موزه شهید رئیسعلی دلواری و گشت دریایی از دیگر برنامه‌های جنبی این کنفرانس است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: بیش از ۵۰۰ آموزگار ریاضی از سراسر کشور به این کنفرانس دعوت شده‌اند ضمن اینکه ۹ مهمان خارجی هم در کنفرانس مذکور حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ف

پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران آغاز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.