سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کولیوند در صحن علنی:

دولت باید یک بار برای همیشه بودجه نیروی انتظامی را تعیین تکلیف کند

رئیس کمیسیون شوراها گفت: دولت باید یک بار برای همیشه تکلیف بودجه جاری و توسعه‌ای نیروی انتظامی را حل کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در صحن علنی امروز(سه‌شنبه، 3بهمن ماه) در گزارش خود درباره عملکرد 8 ماهه بودجه سال 96 گفت:‌ مسائل وزارت کشور، نیروی انتظامی، سازمان ثبت اسناد، سازمان امور دهیاری کشور و همچنین سازمان بحران کشور در کمیسیون شوراها بررسی می شود.

وی ادامه داد: در بودجه وزارت کشور عدم تخصیص‌های به موقع در بحث انتخابات الکترونیکی مشکلاتی را به وجود آورده است، طی این سال‌ها از حدود 21 فرآیند عملیات انتخابات دو فرایند آن یعنی شمارش و اخذ رأی کماکان دستی انجام می‌شود.

کولیوند تأکید کرد: اگر این فرآیند‌ها به صورت الکترونیکی انجام شود بسیاری از خطاها رفع خواهد شد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه بودجه جرایم کمیسیون‌های ماده 99 در لایحه بودجه سال 97 حذف شده است، گفت: این کمیسیون‌ مسئول رسیدگی و دریافت جرایم ساخت و سازهای خارج از شهرهاست که حال با حذف بودجه این کمیسیون، جرایم به کجا باید ریخته شود.

وی ادامه داد:‌ متأسفانه فرایند پیچیده تصمیم گیری در روند اداری کشور بسیار کند و با دلسردی انجام می‌شود که این گونه سرمایه گذاری‌های خارجی و داخلی به خوبی انجام نمی‌شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: از ماده 10 باید بودجه‌هایی را به صندوق خشکسالی و آتش نشانی داده می‌شد که متأسفانه پرداخت نشده و تکالیف همچنان بر زمین باقی می‌ماند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به بودجه نیروی انتظامی هم گفت: دولت باید یک بار برای همیشه تکلیف بودجه جاری و توسعه‌ای نیروی انتظامی را مشخص کند و همچنین ثبت احوال هم که قرار بود تا سال 97 کارت‌های هوشمند ملی را تکمیل کند با این اوضاع بودجه موفق به اتمام نخواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.