سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعامل مسئولان با معتمدین در جهت کاهش آسیب های اجتماعی

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: تعامل مسئولان با معتمدین باید در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه نهادیه شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سردار یداله بوعلی در همایش کاهش آسیب های اجتماعی که با حضور معتمدین و بزرگان طوایف مختلف شهرستان لنده در محل حسینه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج لنده برگزارشد، ضمن اشاره به نقش فعال معتمدین و بزرگان در رفع مشکلات گفت: سوابق تاریخی، فرهنگ کهن و غنی ما در حوزه زاگرس همراه با ولایت مداری و تدین مردم ما بهترین فرصت برای رفع کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی افزود: یکی از مهمترین شاخص های لرهای حوزه زاگرس بحث اتحاد همدلی و همزبانی آنان در همه مسائل است که یک سرمایه برای این مردم است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: نباید پیشینه تاریخی و مذهبی ما را با فرهنگ غرب زده مقایسه کرد چرا که این قیاس، قیاسی غلط است.
وی تاکیدکرد: قوم لر در طول تاریخ در دفاع از دین و ثبات در دین همیشه پیشگام بوده و خواهند بود و این را در عمل در برهه های مختلف تاریخی به اثبات رساندند.
سرداربوعلی اظهارکرد: همه اقتدار، عزت و عظمت سپاه پاسداران بر پایه حضور و حمایت مردم است و اگر این حمایت مردمی نباشد هیچ کدام از این ادوات و تجهیزات نمی تواند موثر باشد چرا که اساس ما حمایت و پشتوانه مردمی است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه درمقابل همه دنیا و همه ابرقدرت ها و آنانی که ادعای اسلامی می کنند ولی ترسو هستند با قدرت ایستاده است به خاطر همین حضور و پشتوانه مردمی است.
وی تاکیدکرد: اگر بزرگان طوایف مختلف به باورها و سنت ها و داشته های خود توجه نداشته باشد و کم کم آنان را از ما بگیرند نمی توانیم دفاع کنیم چرا که دیگر ارزش و هویتی نداریم که بتوانیم از آن دفاع کنیم.
سردار بوعلی اظهارکرد: وقتی نسبت به مسائل دینی، اجتماعی، شخصی و سایر مسائل بی توجه شدیم نمی توانیم برای جامعه موثر باشیم پس باید از داشته های خود بیشتر مراقبت کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: حضور موثر بزرگان، مردم و ریش سفیدان در حوزه های مختلف باعث یک وفاق و همدلی خواهد شد.
انتهای پیام/غ

مراقبت از فرهنگ، سنن و داشته های خود یک وظیفه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.