سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد مطرح کرد:

برگزاری کرسی‌های نظریه‌ پردازی در دانشگاه آزاد/ رسیدن به تراز انقلابی هدف دانشگاه آزاد

کلانتری گفت: نخستین هدف دانشگاه آزاد اسلامی رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری، درباره تلاش دانشگاه آزاد اسلامی برای گام برداشتن در جهت وحدت حوزه و دانشگاه، به خبرنگار آنا گفت: هم حوزه و هم دانشگاه بال‌های علمی و ارتقا و حرکت همه جانبه نظام اسلامی هستند.

اجرایی شدن مقوله وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد

او اضافه کرد: همکاری، همگرایی، هم‌افزایی و مهم تراز همه، همسو شدن این دو نهاد، بهترین مصداق برای وحدت حوزه و دانشگاه است که به یاری خداوند در فضای مدیریتی جدید دانشگاه آزاد اسلامی، رسیدن به این هدف در حال پیگیری است. در همین راستا بخشی از سند جامع راهبردی فرهنگی درباره وحدت حوزه و دانشگاه است که آنجا به صراحت عنوان شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی در این دانشگاه توضیح داد: برگزاری کرسی‌های نظریه‌ پردازی با همایشی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد به صورت جدی در مرحله عملیاتی آن آغاز شده است.

کلانتری افزود: با توجه به ظرفیتی که دانشگاه آزاد اسلامی دارد، آینده پویا، با نشاط و با دستاوردهای خوبی برای آن متصور هستیم.

او با اشاره به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش اعضای هیات علمی برای برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی، اذعان داشت: با حضور این جمع بزرگ از استادان، اندیشمندان، صاحبان قلم و افراد فرهیخته‌ای که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارند، حرکت در راه کرسی‌های نظریه‌‌پردازی، به نتایج خوبی منجر می‌شود. تلاش می‌کنیم گام های ابتداییبه سرعت برداشته شود.

کلانتری با بیان اینکه کرسی‌های نظریه‌پردازی به صورت مداوم در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: تدوین آیین‌نامه خاصی برای برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی مدنظر است.

عضو هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی درباره مفاد سند جامع راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و اهدافی که برای دانشگاه درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: نخستین هدف دانشگاه آزاد اسلامی رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی است.

او یادآورشد: سعی می‌کنیم کارها را به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که همان تعریف امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از دانشگاه تراز انقلاب، در دانشگاه آزاد اسلامی محقق شود. تمامی این موارد در سندی که در حال تدوین است دیده شده است.

کلانتری تصریح کرد: در نظر داریم مسیری را تبیین کنیم که عناصر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بتوانند حرکت خود را بر اساس آن دنبال کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.