سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر معاون رئیس جمهوری به جهرم

فرماندار ویژه جهرم از سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به جهرم خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم گفت: سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با هدف بازدید از دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناوری جهرم به این شهرستان سفر می‌کند.

علیرضا صحرائیان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم اظهار کرد: قرار است معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری روز شنبه هفتم بهمن ماه جاری از طریق فرودگاه جهرم وارد این شهر شود.

وی افزود: این سفر با هدف بازدید از دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناوری جهرم صورت می‌گیرد.

علیرضا صحرائیان تصریح کرد: ستاری در این سفر از شهرک صنعتی شهرستان جهرم و یکی از شرکت‌های دانش بنیان فعال در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی بازدید خواهد کرد.

فرماندار ویژه جهرم از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به این شهرستان را بازدید از دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناوری جهرم برشمرد.

وی گفت: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در جلسه جمع بندی با مسئولان دانشگاه ها، مراکز آموزشی و پژوهشی، شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور نیز حضور می‌یابد.

همچنین معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری قرار است در همایش ملی مجامع سازمان‌های مردم نهاد جوانان که عصر شنبه هفتم بهمن ماه در شیراز برگزار می‌شود، حضور یابد.

انتهای پیام/ن

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به جهرم سفر می کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.