سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عادل الجبیر بداند در اتفاقات یمن انگشت اتهام به سمت سعودی‌هاست

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب گفت: عادل الجبیر باید بداند که در اتفاقات یمن انگشت اتهام به سمت سعودی‌هاست.

حسین کنعانی‌مقدم رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اتهام زنی اخیر عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی به ایران در مسئله یمن اظهار کرد: وزیر خارجه عربستان علاوه بر اینکه در مسائل سیاسی و بین‌المللی ناشی است به عارضه آلزایمر سیاسی نیز دچار شده است.

وی افزود: عادل الجبیر باید بداند که در اتفاقات یمن انگشت اتهام به سمت سعودی‌هاست به دلیل اینکه بزرگترین زرادخانه تسلیحاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط آنها در منطقه ایجاد شده است.

کنعانی‌مقدم با اشاره به ادعای عربستان مبنی بر اینکه به یمن‌ کمک‌های انسان دوستانه می‌کند، تصریح کرد: آل سعود از سلاح‌هایی که آمریکا و انگلیس به آنها فروخته‌ علیه مردم بی‌گناه یمن استفاده می‌کند لذا عادل الجبیر باید به عملکرد کشور خود نسبت به آتش افروزی و حمایت از گروهک تروریستی داعش بنگرد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب بیان کرد: سخنان عادل الجبیر درباره ایران به دلیل استیصال آنها در مقابله با محور مقاومت و شکست‌هایی است که در سوریه و یمن متحمل شده اند و ایران نباید در برابر سخنان احمقانه وزیر امور خارجه عربستان واکنشی نشان دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خانه احزاب ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.