سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس حوزه هنری استان همدان:

نمایشگاه عکس دهه فجر در همدان بر گزار می شود

رئیس حوزه هنری استان همدان گفت:نمایشگاه عکس به مناسبت دهه فجر از 14 تا 19 بهمن ماه در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید محمدباقر حسینی‌ سیر رئیس حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه کارگاه موسیقی فیلم برنامه مشترکی با واحد موسیقی دارد که بهمن ماه برگزار می‌شود،افزود: برگزاری کارگاه عکاسی فیلم نیز به صورت مشترک با واحد تجسمی پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه گفت: تولید فیلم مستند «سیدجواد»  از سوی بخش حوزه هنرهای تصویری و پویانمایی «آخرین ماهی»  در دستور کار قرار گرفت.

حسینی‌سیر با بیان اینکه کارگاه داستان‌نویسی مقدماتی یکشنبه‌­ها برگزار خواهد شد، تصریح کرد: خانه رمان،کارگاه داستان پیشرفته، کانون داستان کودک و نوجوان و شعر کودک و نوجوان از سوی واحد آفرینش‌­های ادبی تشکیل جلسه خواهد داشت.

رئیس حوزه هنری استان همدان از برگزاری کارگاه تخصصی شعر نوجوان و رونمایی از آلبوم موسیقی نوجوان با حضور بیوک ملکی خبر داد و افزود: خانه عکاسان نیز از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری برگزار خواهد شدکه برای عموم آزاد است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تصویرسازی گروهی نیز برپا خواهد شد، تصریح کرد: این نمایشگاه هفتم تا 12 بهمن ماه از سوی واحد هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

حسینی‌سیر از برپایی نمایشگاه عکس به مناسبت دهه فجر از 14 تا 19 بهمن ماه خبر داد و گفت: نمایشگاه فعالیت‌های واحد موسیقی از 23 تا 26 بهمن، نمایشگاه گروهی نقاشی (جمعی از اساتید دانشگاه بوعلی) از 28 بهمن تا سوم اسفند و کارگاه تصویرسازی نیز نیمه اول بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: نمایشگاه آثار و تولیدات نیز از سوی واحد موسیقی و سرود برگزار می‌شود که برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/ب

بر پایی نمایشگاه عکس دهه فجر در همدان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.