سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین بازیکن عربستانی الهلال هم جدا شد

سلمان فرج، ستاره عربستانی تیم الهلال هم در آستانه پیوستن به تیمی از لالیگا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال عربستان، دسامبر 2017 قراردادی با لیگ برتر اسپانیا ( لالیگا ) امضا کرد و طی توافقاتی که انجام دادند، به این نتیجه رسیدند که بازیکنان عربستانی به لیگ معتبر اسپانیا بروند و در  نخستین مرحله از این قرارداد نیز 9 بازیکن از لیگ برتر عربستان به تیم‌های اسپانیایی رفتند تا تیم ملی این کشور در آستانه حضور در جام جهانی 2018 روسیه بتواند به اهدافش برسد و نتایج خوبی را کسب کند.

الهلال عربستان، حریف تیم فوتبال استقلال تهران در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، ابتدا سالم الدوساری به ویارئال پیوست و اکنون فرج در آستانه پیوستن به تیم لالیگایی است.

سایت ارم نیوز امارات با اعلام این خبر نوشت: فدراسیون فوتبال عربستان در راستای قرارداد با لالیگا اسپانیا، 9 بازیکن خود را به تیم های اصلی و دوم اسپانیا فرستاد و حالا سلمان فرج 28 ساله در آستانه پیوستن به تیم لالیگایی است.

فرج 28 ساله از سال 2008 به الهلال پیوست  و در 10 سال حضور در این تیم، 113 بازی انجام داد و موفق به زدن 6 گل شد. همچنین او از سال 2012 به عضویت تیم بزرگسالان درآمد و در 6 سال گذشته 2 گل به ثمر برساند.

انتهای پیام/

فرج در آستانه لالیگایی شدن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.