سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت گلف در ایران رو به پیشرفت است

دبیر فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وضعیت رو به رشد گلف در ایران گفت: در گذشته جایگاهمان در آسیا دو تا مانده به آخر و در جهان یکی مانده به آخر بود که طی سال های اخیر 14 پله در آسیا و 8 پله در جهان صعود داشته ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریدون یوسف شاهی، دبیر فدراسیون گلف جمهوری اسلامی نیز با اشاره به اینکه استان کرمان استعداد های بسیار خوبی در ورزش گلف دارد، گفت: بر این اساس، محسن فرازمند، رییس جدید هیئت گلف استان کرمان، کار سختی در پیش رو دارد و باید تلاش زیادی کند.

وی گریزی به جایگاه ورزش گلف از گذشته تاکنون زد و افزود: متأسفانه ورزش گلف بعد از انقلاب لطمه ی بسیار زیادی دید، به طوری که ما در گذشته در آسیا جایگاهمان دو تا مانده به آخر و در جهان یکی مانده به آخر بود اما طی دو سه سال گذشته 14 پله در آسیا و 8 پله در جهان صعود داشته ایم.

یوسف شاهی با ابراز خرسندی از وضعیت موجود، تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت گلف طی سال های اخیر رو به پیشرفت است.

وی یادآور شد: برای اولین بار یک ورزشکار از فدراسیون گلف جمهوری اسلامی جزو 120 نفر برتر آسیا قرار گرفت و سپس به مرحله ی دوم صعود کرد، اینار جزو 60 نفر برتر قرارگرفت و هم اکنون وی جزو 21 نفر برتر آسیاست.

یوسف شاهی با اعلام اینکه دو انجمن مینی گلف و وودبال خیلی خوبی داریم، گفت: در بحث وودبال مسابقات آسیایی و در بحث مینی گلف مسابقات جهانی را در پیش داریم که همین کار آقای فرازمند را سخت تر می کند.

وی با اعلام اینکه در ورزش گلف، استان کرمان قهرمانان خوبی دارد، طوری که دو سال پیش نایب قهرمان ایران شد و تعدادی هم به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند، افزود: از آنجایی که اینجا استعدادهای خوبی دارد، پس اگر زیرساخت هایش مهیا باشد، قطعاً جایگاه خیلی خوبی در آینده پیدا می کند.

یوسف شاهی با بیان اینکه مدیرکل خوش فکر و علاقه مندی در این استان داریدکه قول همکاری دادند، ابراز امیدواری کرد: هیئت گلف بتواند از این موقعیتی که در استان هست، استفاده کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در زمینه ی خرید تجهیزات، کلاس های آموزشی و هزینه ی مدرسان دوره ها قول مساعد داد.

انتهای پیام/ب

وضعیت رو به رشد گلف ایران

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.