سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم محاکمه عوامل اصلی دستگیر شده در ناآرامی های اخیر

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: عوامل اصلی و مهره های کلیدی دستگیر شده در این ناآرامی ها به علت گرایش های سیاسی خارج از مرزهای کشور باید بر اساس قانون مجازات اسلامی محاکمه شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله عبدالنبی نمازی  در نشست شورای اداری کاشان در سرای فرهنگ این شهر، با اشاره به ناآرامی های ماه گذشته،توصیه خود در نشست شورای تامین شهرستان را تاکیدکرد و گفت: نوجوانانی که به علت کم تجربگی و تحت تاثیر فضای مجازی در ناآرامی های اخیر دستگیر شده اند با نصیحت و گرفتن تعهد از والدینشان آزاد شوند.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی نیز خدمت رسانی شایسته به مردم را باید سرلوحه و جزو اولویت های کاری خود قرار دهند افزود : مسئولان باید از کوتاهی در خدمت کردن به مردم پرهیز و همواره تلاش کنند تا گرهی از کار آنان بگشایند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مردم ولایمتدار، انقلابی، متدین و پا به رکاب ایران را شایسته خدمت کردن دانست و تصریح کرد: خداوند سبحان را در آستانه دهه مبارک فجر شاکریم که این نعمت عزیز (مردم شهیدپرور)  به ما عطا فرموده است.

آیت الله نمازی همچنین با اشاره به سخنانی از حضرت علی (ع) گفت: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی باید با مردم با چهره ای خوشرو و با خضوع و فروتنی برخورد کنند.

وی یادآور شد: پیوند، اتحاد و منسجم بودن، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مردم ایران وجود نداشت اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ملت شریف ایران یکپارچه و متحد در برابر استکبار مقاومت می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن می کوشد با بهره گیری از دستگاه های جاسوسی بین مردم کشورمان تفرقه و اختلاف ایجاد کند اما با هوشیاری ملت، آگاهی نخبگان و هدایتهای رهبر معظم انقلاب، مردم ایران با صلابت و ثابت قدم در برابر توطئه های مختلف دشمنان با ایستادگی و مقاومت آنها را خنثی می کنند.

امام جمعه کاشان با اشاره به حضور گسترده و باشکوه مردم ولایی و دارالمومنین کاشان در راهپیمایی روز دهم دی در محکوم کردن ناآرامی های این شهر، تاکید کرد: مردم همواره با هوشیاری و بصیرت، پایبندی خود را به نظام، اسلام و رهبری ثابت کرده اند.

به گفته وی باوجودی که زمان برای اطلاع رسانی برگزاری این راهپیمایی بسیار کم بود اما مردم  ولایتمدار کاشان با عمل و حضور خود در راهپیمایی نشان دادند که همواره برای دفاع از اسلام و انقلاب ونظام تا پای جان ایستاده اند.

 

انتهای پیام/م

 

نشست شورای اداری کاشان

برچسب ها: مراجع تقلید ، آشوب97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.