سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۴ هزار متر زمین کشاورزی بابل زیر تیغ زمین خواران

 مدیر جهاد کشاورزی بابل از شناسایی ۱۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در بیش از ۸۴ هزار متر مربع از زمین‌های زراعی و باغی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: به منظور صیانت از عرصه‌های تولید در بخش کشاورزی اکیپ گشت ویژه اراضی و سامانه ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی بابل دی ماه امسال ۱۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های زراعی و باغی در ۱۰ روستای این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: در این عملیات ۸۴ هزار و ۴۶۰ مترمربع از زمین‌های کشاورزی شناسایی و با تسلیم اخطار کتبی از تغییرکاربری این زمین‌ها جلوگیری شد.

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: سامانه ۱۳۱ آماده دریافت گزارش‌های مردمی، تخلفات، پیشنهادات و انتقادات در حوزه تغییرکاربری زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها است.

طاهری افزود: این مدیریت در ایام تعطیلات نیز آمادگی دریافت گزارش‌های مردمی در حوزه تغییر کاربری اراضی و باغ ها، جلوگیری از تفکیک و خرد کردن زمین‌های کشاورزی، استفاده غیرمجاز از اراضی واگذاری، اراضی کشاورزی رها شده و سایر موارد برای حفاظت از اراضی کشاورزی را دارد.

وی گفت: ۱۰ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مساحت ۱۵ هزار و ۶۱۰ مترمربع آذرماه امسال توسط اکیپ گشت ویژه ۱۳۱ شناسایی شد.

انتهای پیام/آ

شناسایی تغییر کاربری بنای غیرمجاز در بابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.