سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب طرح های اشتغال فراگیر کشاورزی با اعتبار 120 میلیار ریال در کوثر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوثر از تصویب طرح های اشتغال فراگیر کشاورزی با اعتبار 120 میلیار ریال در شهرستان کوثر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خیبر علی جلیلی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوثر با اعلام این خبر افزود: پس از بررسی‌های لازم ۱۷۸ طرح در قالب طرح اشتغال فراگیر کشاورزی در کمیته فنی شهرستان کوثر با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال تصویب شد.

وی افزود: بیش از 50 درصد این طرح‌ها در کمیته فنی استان اردبیل تایید و به بانک‌های عامل جهت اخذ تسهیلات لازم معرفی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوثر گفت: برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که این تسهیلات در راستای اجرای ماده ۵ تصویب نامه کارگروه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور در سال ۹۶ به طرح های اشتغالزا پرداخت می‌شود.

جلیلی بیان داشت: این طرح‌های کشاورزی موجب اشتغالزایی ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و صدها نفر به صورت غیر مستقیم را شامل می‌شود.

وی افزود: عمده این طرح‌ها شامل دامداری، زنبورداری، صنایع تبدیلی و تکمیلی، باغداری، شیلات و آبزیان و سایر طرح‌های توسعه و اشتغالزایی را شامل می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری بانک‌های عامل تسهیلات لازم در اختیار این طرح‌ها قرار گیرد تا با راه‌اندازی به موقع این طرح‌ها شاهد اشتغالزایی، توسعه و رونق بخش کشاورزی در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ح

تصویب طرح های اشتغال فراگیر کشاورزی در شهرستان کوثر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.