سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله معلمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نامه رهبری به جوانان غربی حاوی پیامی راهگشا و حیات بخش است

عضو مجلس خبرگان گفت: نامه رهبری به جوانان غربی حاوی پیام‌ راهگشا و حیات بخش است البته موانعی برای انتشار آن ایجاد کردند.

آیت‌الله علی معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی در سال 93، اظهار کرد: تاثیر گذاری این نامه را باید از ممنوعیت قرار دادن برای انتشارش در اروپا و آمریکا فهمید.

وی ادامه داد: این نامه رهبری حاوی پیام‌ راهگشا و حیات بخش برای جوانان است و دیدیم که استکبار جهانی موانعی برای انتشار این نامه ایجاد و شبکه‌های مجازی را محدود کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تاثیر نامه مقام معظم رهبری در روشن شدن ذهن جوانان نسبت به حقیقت اسلام، تصریح کرد: از همین منظر است که قدرت‌های استکباری سعی می‌کنند فضای مجازی را برای جوانان خود محدود کنند و در مقابل این فضا را برای ملت‌های دیگر باز می‌گذارند.

آیت‌الله معلمی گفت: پیام نامه ایشان حکیمانه، دلنشین و اثرگذار است و به قلب‌ها نفوذ می‌کند به همین دلیل غرب از انتشار آن هراس دارد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای نشان دادن چهره‌ای خشن از اسلام، افزود: اگر جوانان و سایر قشرها در  غرب ماهیت اسلام را بشناسند نسبت به آن متمایل می‌شوند به همین دلیل غربی‌ها به صورت جدی اسلام هراسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: آمریکا گروه‌های تکفیری و منحرف را که هیچ بهره‌ای از اسلام نبرده‌اند و رفتارشان با اسلام هیچ سنخیتی ندارد تقویت  و آنها را به نام اسلام به جهان معرفی می‌کند.

آیت‌الله معلمی بیان کرد: دین مبین اسلام برای همه با هر دین و مذهبی زندگی مسالمت آمیزی را خواستار است و بر ایستادگی در برابر زورگویی و ظلم تاکید دارد.

وی با اشاره به اینکه اسلام در دنیای غرب رو به گسترش است و سردمداران غربی این را برنمی‌تابند، تصریح کرد: نامه رهبری حقیقت اسلام ناب را برای جوانان غربی و سایر نقاط جهان روشن کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رهبر انقلاب ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.