سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار آبدانان:

بهبود مبلمان شهری در اولویت شهرداری است

شهردار آبدانان گفت: برنامه های متنوع و کارشناسی شده جهت توسعه و بهبود مبلمان شهری در دست اقدام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام; شاپور هادیزاده شهردار آبدانان در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه در چند ماه اخیر بیش از 64 هزار مترمربع آسفالت در شهر آبدانان انجام شده، اظهار کرد: در این مدت،32 هزار مترمربع زیرسازی و 880 متر جدول نیز انجام شده که در مدت های مشابه سال های گذشته بی نظیر بوده است.

شاپور هادیزاده با اشاره به اینکه برج پرچم به ارتفاع 40 متر در قسمت بردبلیه تا قبل از ایام نوروز نصب خواهد شد،بیان کرد: با نزدیک شدن به ایام نوروز، مبلغ 300 میلیون ریال جهت بهبود فضای سبز و گل آرایی و درختکاری در ورودی و معابر شهر هزینه می شود.

وی اضافه کرد: تغییر و بهبود مبلمان شهری در اولویت برنامه های شهرداری و شورای شهر است که در این زمینه از مردم تقاضا داریم جهت پیشبرد اهداف و خدمات شهرنشینی همکاری لازم را با این نهاد داشته باشند و هر شهروند یک شهردار در نقاط مختلف شهری باشد.

شهردار آبدانان اظهار کرد: ساماندهی پنج شنبه بازار و میدان تره بار، اجرای آب نما در میدان ولیعصر (عج) و اجرای برنامه های شاد و متنوع جهت ترویج نشاط اجتماعی بین مردم در ایام نوروز تنها بخشی از برنامه های این شهرداری است.

پیش از شهردار آبدانان، موسوی مقدم رییس شورای شهر آبدانان به بیان جایگاه و منزلت شورای شهر به عنوان نماینده تام الاختیار مردم و بیان مشکلات و چشم اندازهای پیش رو پرداخت.

در ادامه اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه به بیان دغدغه ها و مشکلات و راهکارهای لازم برای بهبود و توسعه مبلمان شهری پرداختند.

انتهای پیام/با

برنامه های متنوع و کار شناسی شده شهرداری و شورای شهر آبدانان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.