سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نامه رهبری به جوانان غربی، آنان را به تحقیق درباره حقایق اسلام مشتاق کرد

سخنگوی جبهه پیروان گفت: نامه رهبری به جوانان غربی سبب شد، به واسطه خواندن آن برای تحقیق درباره دین مقدس اسلام مشتاق شوند.

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی در سال 93 و تأثیر آن نامه، اظهار کرد: این نامه بازخوردهای زیادی داشت و حتی به زبان‌های مهم دنیا نیز ترجمه شد و نه تنها در ارتباط با جوانان اروپا، بلکه در کشورهای آسیایی نیز این نامه توانست اثرات بسزایی داشته باشد.

وی افزود: نامه مقام معظم رهبری در سال 93 موجی را ایجاد کرد که سبب شد برخی از محققان جهان به واسطه خواندن آن برای تحقیق درباره دین مقدس اسلام مشتاق شوند و به مطالعه متون اسلامی بپردازند. این نامه پربار در چندین نشریه بین‌المللی چاپ و در برخی سایت‌های غربی نیز منعکس شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به این مسئله که رسانه‌ها و مقامات غربی سعی دارند تا چهره اسلام را مخدوش کنند، بیان کرد: امروز اسلام در کشورهای غربی تبدیل به دومین دین شده است و اقبال به این دین آسمانی در بین جوانان و اشخاص صاحب نظر و تحصیلکرده اروپایی و آمریکایی بالا رفته است.

سجادی گفت: حتی پس از حادثه 11 سپتامبر علی‌رغم تبلیغات منفی علیه دین اسلام آمارها حاکی از این مسئله بود که رجوع مردم غیرمسلمان غربی به قرآن و متون دینی اسلامی به شدت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مقامات و رسانه‌های غربی به دلیل اینکه نفوذ اسلام و جمهوری اسلامی ایران را در کشورهای منطقه و سراسر جهان مشاهده می‌کنند، اسلام را به عنوان رقیب و دینی که در حال نفوذ در جهان است تلقی می‌کنند.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: لذا مقامات غربی به دلیل ترسی که از اسلام پیدا کرده‌اند، سعی دارند تا تفکر اسلام‌هراسی را در بین مردم جهان غرب و دیگر کشورها نهادینه کنند و حتی حمایت آمریکا از داعش به این منظور بود که مردم دنیا از دین اسلام انزجار پیدا کنند، چرا که از رشد اسلام می‌ترسند.


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.