سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اداره صنعت،معدن و تجارت بروجردخبرداد؛

دریافت تسهیلا ترونق تولید ۱۲واحدصنعتی بروجرد

معاون اداره صنعت،معدن وتجارت بروجردازدریافت تسهیلات رونق تولید ۱۲واحدصنعتی کوچک ومتوسط دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محسن ناصری معاون اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد  با اشاره به اعطای تسهیلات اشتغال روستایی به واحد‌های صنعتی این شهرستان اظهار داشت: این تسهیلات ویژه اشتغال روستایی در مناطق محروم است که توسط چهار بانک عامل به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی افزود: برای این تسهیلات رشته‌هایی شامل پوشاک، کفش و محصولات چرمی، صنایع غذایی، فرش دستباف، مبلمان و محصولات چوبی، صنایع تبدیلی کشاورزی، ساخت ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، فرآوری محصولات معدنی و صنایع‌دستی تعریف‌شده است که متقاضیان در هر بخش می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های مجری میزان تسهیلات درخواستی خود را با توجه به طرح موردنظر درخواست دهند.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: سهم تخصیص‌یافته به بروجرد در این تسهیلات حدود ۱۳ میلیارد تومان است که از این میزان ۱۰ درصد به بخش صنعت اختصاص‌یافته است و به‌جز این میزان ۱۰ درصد تسهیلات دیگر نیز برای تأمین تسهیلات سرمایه در گردش به واحد‌های متقاضی از کلیه دستگاه‌ها تخصیص‌یافته است.

وی با ناکافی دانستن تسهیلات سرمایه در گردش برای واحد‌های صنعتی بروجرد عنوان کرد: میزان این تسهیلات زیاد نیست و حداقل وحداکثر آن با توجه به توجیه طرح و میزان مورد درخواست متقاضیان تعیین می‌شود که بر اساس ثبت‌نام انجام‌شده تقاضای افراد در کمیته‌های کارشناسی بررسی‌شده و بر اساس توجیهات ارائه داده‌شده، طرح رد یا تائید می‌شود.

ناصری بابیان اینکه این تسهیلات بیشتر به صنایع کوچک و متوسط تعلق می‌گیرد، گفت: بر اساس اعلام بانک‌ها تاکنون از میان ۱۰۲ واحد متقاضی ۱۲ واحد صنعتی بروجرد تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

به گفته وی مجموع این تسهیلات ۲۶ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان بوده که بر اساس توجیه طرح و بنا به درخواست متقاضیان به آن‌ها تعلق‌گرفته است.

انتهای پیام/م

۱۲ واحد صنعتی بروجرد تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.