سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه ایمنی آب در یزد

کارگاه ایمنی آب به منظور آشنایی با راه‌های پیشگیری از آلودگی آب و ارتقا شاخص‌های سلامت و بهداشت آب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد حسن لطفی معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي شهيد صدوقي يزد گفت:کارگاه آموزشي ايمني آب با حضور یکصد نفر از کارشناسان و مديران بخش آب  و سلامت استان یزد به منظور آشنایی بیش تر با راه هاي پيشگيري از آلودگي آب و ارتقا شاخص هاي سلامت و بهداشت آب برگزار شد.

لطفی افزود: توجه به شاخص هاي سلامت آب در حوزه هاي آبريز و بررسي تهديدات موضوع سلامت آب در استان با توجه به خشکسالي ها  را از مهمترين موضوعات اين کارگاه اموزشي  ایمنی آب بود.

علی اسلامی مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز که در این همایش حضور داشت  از اجراي طرح فاضلاب در بيشتر شهرهاي استان خبر داد و گفت: در حال حاضر آب مورد نياز مردم استان بصورت کاملا بهداشتي تامين مي شود و خوشبختانه هيچ مشکلي در آب شرب استان نداريم. 

وی اشاره کرد: آب  شرب مصرفي استان هيچ مشکل ميکروبي و شيميايي ندارد و از نظر بهداشتي کاملا سالم و بهداشتي است و حتي استفاده از دستگاههاي تصفيه آب نيز ضرورتي ندارد چرا که استفاده از اين دستگاهها باعث از بين رفتن ين هاي مفدي موجود در آب چون کلسيم, سديم و پتاسيم مي شود.

انتهای خبر/ غ

کارگاه ایمنی آب و آشنایی با راه هاي پيشگيري از آلودگي آب و ارتقا شاخص هاي سلامت و بهداشت آب

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.