سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت؛

انجام بیش از ۱۴ هزار مورد بازرسی در چارچوب مبارزه با قاچاق کالا در استان

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ هزار و ۶۸۹ مورد بازرسی در زمینه قاچاق کالا در ۹ ماهه نخست امسال در این استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد رفیع سلطانزاده مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اظهار داشت:۱۴ هزار و ۶۸۹ مورد بازرسی در زمینه قاچاق کالا در ۹ ماهه نخست امسال در این استان انجام شده است.

وی افزود: در این رابطه ۴۱۶ پرونده تخلف تشکیل و متخلفان به پرداخت چهار میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۹۲۲ ریال محکوم شدند.

محمد رفیع سلطانزاده افزود: بیشترین تخلفات این مدت در سیستان و بلوچستان مربوط به حوزه دخانیات، سوخت و لوازم آرایشی بهداشتی بوده است.

وی بیان کرد: با توجه به تصویب قانون مبارزه با کالا و ارز و اهتمام جدی دولت در اجرای این قانون سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان این اقدام را در اولویت کاری خود قرار داده است.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از مردم خواست تخلفات اقتصادی شامل گران فروشی، کم فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را از طریق تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

بیش از ۱۴ هزار مورد بازرسی در زمینه قاچاق کالا انجام شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.