سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقتصاد مقاومتی یعتی تقویت خانوار روستایی و شهری

استاندارکرمان گفت: اقتصاد مقاومتی یعتی خانوار روستایی و شهری را تقویت کنیم تا خود را عزتمند اداره کند.

به گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان گفت: فرهنگ دینی ما بر تولید ثروت و کار توصیه می کند، برهمین اساس مدارس و دانشگاه باید فرهنگ مورد نیاز در این زمینه را در شرایط فعلی استان  ترویج کنند.


وی افزود: آنچه تکمیل اقتصادمقاومتی است فرهنگ سازی برای ایجاد شغل و تولید ثروت است، اقتصاد مقاومتی یعتی خانوار روستایی و شهری را تقویت کنیم تا خود را عزتمند اداره کند واین مساله سختی نیست میتوان آن را جلو برد.


وی گفت: در استان سه هدف مهم را دنبال کردیم اول مثلث توسعه اقتصادی بود که با حضورائمه جمعه و نمایندگان مجلس و کارآفرینان جلو می رود وهمه به نتایج خوب آن واقف هستند.


وی از کم توجهی به کار آفرینان به عنوان مجاهدان اقتصادی انتقاد کرد و گفت: هر فردی که در حوزه کارآفرینی ورود می کند مانند مجاهد قابل ستایش است.


رزم حسینی اظهار کرد: دربخش دوم مدل خاص استان که فعال کردن  معین های اقتصادی از سال۹۳ است که موفق عمل کرده  و مقام معظم رهبری دوبار از آن یاد کردند که اقتصاد مقاومتی مدل ما (رهبری)در کرمان اجرا شد، دولت نیز اجرای اصول اقتصاد مقاومتی مورد نظر مارا تایید کرده البته ما دنبال تبلیغ نابجا نیستیم دنبال تعمیق این برنامه قوی هستیم ،

وی تاکید کرد: حتی خود بنده در شروع کار امیدوارم نبودم که تا این میزان موفق بشویم ولی خوشبختانه ولی می بینم کارموفقی بوده که باکمک ائمه جمعه و فرمانداران محقق شد.

استاندار کرمان تاکید کرد: معین اقتصادی منوجان کار خوبی شروع کرده و  برای موفقیت باید مدیران دولتی استان حمایت جدی کنند.

وی اظهار داشت: کشور در شرایط ویژه ای است اگر غفلت کنیم خون هزاران شهید و زحمات امام خمینی به عنوان معمار انقلاب از بین می رود .

استاندار کرمان تصریح کرد: کاری که در استان انجام می شود جهاد اقتصادی است ، زبان ما قاصر است از عظمت این کارهای انجام شده ما باید از نیروی مردمی مساجد برای تعالی مردم استفاده کنیم ، اگر ارتباط با مردم انجام نشود آینده روشنی پیش روی ملت ما نخواهدبود .

 انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.