سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز میزبان چهارمین جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت

چهارمین جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مجید خادم دبیر جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت گفت: شرایط شرکت در جشنواره و موضوع آزاد بوده و هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد و برای ارسال آثار به جشنواره نیز محدودیت حجمی در نظر گرفته نشده است.

وی بیان کرد: اثر ارسالی تنها باید به لحاظ فرم قالب هنری، در محدوده داستان کوتاه باشد و داوری در مورد آثاری که مبهم بوده و در قالب داستان کوتاه یا دیگر قالب‌های ادبیات داستانی قرار گرفته بر عهده هیئت داوران است.

دبیر جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت با بیان اینکه هر هنرمند حداکثر با ۲ اثر می‌تواند در جشنواره شرکت کند، افزود: آثار ارسالی نباید در دوره‌های گذشته این جشنواره شرکت داده شده باشند و همچنین آثار ارسالی نباید در مجموعه داستان‌های فردی یا جمعی به صورت کتاب منتشر شده باشد.

وی عنوان کرد: با اشاره به اینکه هدف اصلی این جشنواره، شناسایی و معرفی داستان‌نویسان خلاق است، اضافه کرد: مهلت ارسال آثار از ابتدای بهمن ماه امسال تا پایان اردیبهشت ماه ۹۷ است که نتایج مرحله نخست داوری نیمه دوم تیرماه ۹۷ اعلام می‌شود، و نیمه اول شهریورماه ۹۷ مرحله دوم داوری و نیمه دوم اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت اظهار کرد: شرکت‌کنندگان، آثار خود را به آدرس پست الکترونیکی جشنواره heyratfestival@gmail.com ارسال کنندتا پس از دریافت آثار به آدرس الکترونیکی فرستنده، تاییدیه دریافت اثر، ارسال شود.
انتهای پیام/ت

برگزاری چهارمین جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.