سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیش از 7هزار برنامه در ایام الله دهه فجر در یزد

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت:امسال مراسم راهپیمایی 22 بهمن با برنامه‌های ویژه‌ای در 80 نقطه استان اجرا می شود.

زارع دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: در راستای بزرگداشت ایام الله فجر تعداد 29 کمیته تخصصی در مرکز استان و یکصد ستاد اصلی در شهرستان ها ، ۱۴۰۰ کمیته دانش آموزی و ۵۰۰ کمیته مردمی در استان تشکیل شده است.

زارع افزود : امسال بیش از 7 هزار برنامه اجرایی با هدف گسترش شور ونشاط ، تعمیق محتوایی ، نشاط افزایی و امید به آینده انقلاب طراحی شده است .

در این نشست هر یک از دبیران 29 کمیته برنامه های اجرایی خود را در ایام الله دهه فجر تشریح کردند و پیشنهادات خود را برای برگزار ی هرچه با شکوه تر مراسم ها بیان کردند.

گفتنی است از ۵ تا ۱۱ بهمن هم هفته استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامی نامیده شده و از عموم مردم ، مساجد و پایگاه ها دعوت شده در آئین بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.

نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد گرامیداشت دهه فجر استان یزد در صداوسیمای مرکز یزد و باحضور دبیران 29 کمیته گرامیداشت دهه فجر برگزار شد.

 زارع گفت: امسال مراسم راهپیمایی 22 بهمن با برنامه‌های ویژه‌ای همراه است و در 80 نقطه استان این مراسم اجرا می شود.

وی گفت:درمراسم های دهه فجر سعی بر این است به عکاسان خبری و خبرنگاران که تلاش می کنند برای پوشش مراسمات به ویژه راهپیمایی 22 بهمن توجه ویژه ای شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات ستاد دهه فجر استان یزد با اشاره به متفاوت بودن مراسمات دهه فجر امسال افزود:مراسم استقبال از امام خمینی در12بهمن ،برگزاری یادواره 22شهید انقلاب ،کنگره بزرگداشت شهید ذوالفقاری،میهمانی لاله وگرامیداشت یادوخاطره شهدا،تکبیر درشب22 بهمن ،راهپیمایی 22 بهمن در 80 نقطه استان از جمله برنامه های شاخص در استان یزد است.

انتهای پیام/ ی

تشریح برنامه های  ایام الله دهه فجر دریزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.