سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری 25 شکارچی غیر مجاز در شهرستان پارس آباد

ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد با انجام ماموريت های گشت و کنترل شبانه روزی در یک ماه گذشته تعداد 25 شکارچی و صیاد غیر مجاز را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم میرزانژاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست پارس آباد گفت: ماموران اجرایی این اداره با انجام ماموريت های گشت و کنترل شبانه روزی در یک ماه گذشته تعداد 25 نفر شکارچی و صیاد غیر مجاز را كه مبادرت به شكار گونه های حفاظت شده و در معرض خطر انقراض می نمودند دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضایی معرفی کردند .

وی از پیشگیری بیش از 100 مورد وقوع شکار توسط یگان حفاظت این شهرستان خبرداد و گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد در یک ماه گذشته بیش از 400 متر تله ی دامی کار گذاشته شده برای پرندگان حفاظت شده را کشف و معدوم سازی نموده است .

میرزانژاد افزود: در همین مدت 15 قبضه اسلحه شکاری مجاز، یک قبضه اسلحه قاچاق 5 تیر، 8 قطعه لاشه پرنده حفاظت شده زنگوله بال، 5 قطعه لاشه دراج، 69 قطعه لاشه پرنده فاخته و 3 سر خرگوش از متخلفان کشف و ضبط شد.

وی گفت: ماموران اجرايی اين اداره با همكاری تشكل های مردمی و دوستداران طبيعت با شدت بيشتر به حفاظت از عرصه های طبيعی شهرستان اقدام نموده و از عموم مردم از جمله شكارچيان فهيم شهرستان درخواست می شود هرگونه تخلف شکار و صید غیر مجاز را با شماره تلفن 32721141 به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد اطلاع داده و از هرگونه شكار پرندگان خودداری نمايند.

انتهای پیام/ح

دستگیری شکارچیان متخلف در پارس آباد

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.