سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند توزیع چک پول‌های جعلی

فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات از انهدام باند حرفه‌ای توزیع چک پول‌های جعلی در شهر‌های مه ولات، بجستان، بردکسن، طبس و فردوس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ دوم  حمزه ذوالفقاری گفت: روز گذشته در پی گزارش یک فقره کلاهبرداری از یکی از کسبه شهر فیض آباد با چک پول‌های جعلی توسط سرنشینان (۲ مرد و ۱ زن) یک دستگاه سواری چری بلافاصله طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان به اجرا درآمد.


وی افزود: ساعتی پس از اعلام سرقت یکی از تیم‌های پلیس آگاهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مه ولات –بجستان خودرو مورد نظر را شناسایی و با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات تصریح کرد: در این عملیات ضمن دستگیری سرنشینان خودرو ۳ فقره چک پول ۵۰۰ هزار ریالی جعلی به همراه تعداد ادوات و ابزار سرقت کشف کردند.

سرهنگ دوم  حمزه ذوالفقاری گفت: متهم که در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات کشف شده و ادله پلیسی به کلاهبرداری و توزیع چهار فقره چک پول جعلی در شهرستان مه ولات، ۱۵ فقره چک پول جعلی در شهرستان بجستان و ۱۰ فقره چک پول جعلی در شهر‌های طبس فردوس و بردسکن اعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 
برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.